?

Log in

summer meetup 2006? - s p a r k l y !! [entries|archive|friends|userinfo]
Rufus the Baptist's Bohemian Bus of Followers

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| ||Rufus the Baptist|| ||AIM|| ||rufus_fans on LJ|| ||buses on eBay|| ||for Becca|| ]

summer meetup 2006? [Apr. 11th, 2006|12:28 pm]
Rufus the Baptist's Bohemian Bus of Followers

the_baptists

[cantgetenough]
[Current Location |my chair]

ok. some of you know me. some of you don't. some of you hate me. some of you are llamas. whatever, i don't care.



i just am updating because by this time last year we had all our plans set for appel farm festival in june. well, not ALL plans but we at least had some sort of plan. there has been talk of something happening this June again, and i need to know if there is something so i can plan other things this summer too.


i'm not good at planning, so i'm not keen on being in charge of that. i just want the people who are interested in a baptist meetup this summer to reply with a "YAY" or a "NAY". if you do replay with a "YAY", also list where you would like to have a baptist meetup and what days are best for you.

and if you say "NAY", i will make you walk the plank.


in short, i just want to know if there will be a meetup this june. sppppannnnx.


p.s. - i hope we can all find time for a chat or two soon.
linkReply

Comments:
From: eyesinlove
2006-04-11 04:44 pm (UTC)
yay
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: cantgetenough
2006-04-11 04:48 pm (UTC)
you did not fallow directions completely. jeeese, didn't your preschool teacher teach to do that?

you know im kidding.

yay for yayyys

what weeks are good for you? if not june, is there any other time?
(Reply) (Parent) (Thread)
From: eyesinlove
2006-04-11 04:58 pm (UTC)
OH I SEE NOW.

haha ok

uhhhhhh the first weekend in june is BAD FOR ME. bad bad bad. I honestly cannot pull that unless I get magical powers. I don't know my summer schedule yet, but basically most weekends after that are cool with me. AS FAR AS LOCATIONS (I read the directions NOW), New York or Providence. I reaaaaaaaaaallly realllly would love if the baptists came to providence because I know I could show you guys a good time/I'd obviously have no excuse for not being able to make it.

reasons why providence would rock:
1)AKIOLAND
2)First baptist church in america!
3)KITTENS!!!
4)I have a pretty pretty prince and a nice apartment where people could all crash at for freeeeeee
5)waterfire. they light fires up in the river and weird street performers roam about the city
6)I'm down with most of the clubs in providence, so if you guys wanted to go clubbing, I could get you in for less, and past 21+ restrictions
7)It's effing gorgeous in the summer
8)MY APARTMENT WILL HAVE A BALCONY
9)I would bake baptist cuppycakes
10)it may be more pricey to get to than new york, but it would probably even out to be cheaper because you wouldnt have to pay for a hotel/the general cost of existing in providence is way cheaper
11) when else are ANY Of you going to go to providence in your life?
12)ALSO. theres SOOO MUCH in new york it gets overwhelming too. especially if there's going to be a bunch of us, different people will probably want to go different places and do different things and such.
(Reply) (Parent) (Thread)
From: eyesinlove
2006-04-11 05:00 pm (UTC)
oh yeah and we could ride in gondalas, that was supposed to be part of # 5.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: cantgetenough
2006-04-11 05:05 pm (UTC)
while there are kittens and you do have a balcony, it is realllly far away. which means high cost of transport due to higher gas prices.

however you did make a list, so maybeee. im a sucker for lists. the queen or vice queen should make these decisions so talk to them.
(Reply) (Parent) (Thread)
From: eyesinlove
2006-04-11 05:11 pm (UTC)
yeah I hear yah. I kind of doubt it'd work BUT I thought it'd be worth a shot. I also have no idea how much it costs to driiiiiive places because I just take buses everywhere. driving it's about three hours or so from new york city to give a ballpark.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: cantgetenough
2006-04-11 07:02 pm (UTC)
fyi, people i am a "YAY".

(no one else is commenting right now so i figure i better jump on the bus.)
(Reply) (Thread)
(Deleted comment)
[User Picture]From: cantgetenough
2006-04-11 09:44 pm (UTC)
it probably wont be, since it is a bad weekend for most of us.
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: siriusly_crazy
2006-04-11 09:01 pm (UTC)
Sadly, I'm most likely a "NAY" if it's going to be in New York. Or really, anywhere in the northeast. Or not Florida. Everyone come to sunny Florida!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: aplaceinthestar
2006-04-11 09:28 pm (UTC)
I'm a YAY.

I don't care where, but somewhere East Coast-ish would be wonderful.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: satin_raindrops
2006-04-12 12:53 am (UTC)
I think I have to be a 'nay' because I'm can't afford to leave Chicago this summer (booo work) -- but if any of you are ever on a grand adventure to Chicago I'll be around -- I'd love to meet up with you in the WINDAYYY CITYYY woah what's up Midwest?!
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: ethereal_madman
2006-04-12 01:46 am (UTC)
YAY! As far as where, I do not care.

OMG I'm so Sueuss
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: 0whataworld
2006-04-12 03:50 am (UTC)
Yay. East-Coast preferably, but I think at this point it goes without saying for most of us. Dani, if only you could make it out, that would be a blast.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: _eleka_nahmen_
2006-04-13 07:33 pm (UTC)
Project Runway love.
(Reply) (Parent) (Thread)
From: eyesinlove
2006-04-12 07:07 am (UTC)
oh oh oh I am seeing a lack of objections about providenceeeeee
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: cantgetenough
2006-04-13 01:37 am (UTC)
id preferrrr somewhere closer but my vote is somewhere in the northeast as well. haha. where is allison? i want her vote too.
(Reply) (Parent) (Thread)
From: eyesinlove
2006-04-13 01:46 am (UTC)
SO FAR I AM THE ONLY ONE WHO HAS GIVEN SPECIFIED LOCATIONS IN THE NORTHEAST


psst


becca


think cupcakes and kittens


cupppppppppppcakes


kiteeeeeeeeeennnnnnnnnnnnnnnnnnns

gondaaaaalaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas

balconieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees

akio having access to his entire wadrobeeeeeeeeeeeeee
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: cantgetenough
2006-04-15 12:37 am (UTC)
haha...but what happens if you hate us? then you are STUCK with us.


stop brainwashing meeeeee. and besides do you know how much benydril and allegra and flonaise i will be on that weekend so i can be around your kittens? truckloads!!!
(Reply) (Parent) (Thread)
From: eyesinlove
2006-04-15 12:48 pm (UTC)
haha that would be bad. we don't haaaave to do providence

it just would be nifty
(Reply) (Parent) (Thread)
[User Picture]From: _eleka_nahmen_
2006-04-13 07:14 pm (UTC)
YAY. Times twenty. And New York would be utterly fabulous.

But as for the first weekend in June? Badbadbad. Too many graduation parties. The second weekend would work wonderfully, though. Or the third. And after that...Italy calls.
(Reply) (Thread)
[User Picture]From: cantgetenough
2006-04-15 12:38 am (UTC)
yeah, we have all come to an agreement that first weekend in june = bad. ny is only two hours from me so that is what im voting on so far.
(Reply) (Parent) (Thread)